Ministranci w Bieszczadach(video)

W tym tygodniu nasi ministranci pojechali na wycieczkę w Bieszczady. W poniedziałek 19 czerwca z rana pojechaliśmy do Ustrzyk Górnych. Tu zostawiliśmy swoje rzeczy w miejscu noclegu. Chwile czekaliśmy na gospodarza i wtedy chłopaki zajęli się tym co mieli pod ręką.

Potem pojechaliśmy na parking z którego wychodzi się na Wielką Rawkę. W drodze zrobiliśmy krótką przerwę…

I po dłuższym czasie zdobyliśmy szczyt.

Następnie pojechaliśmy do miejscowości Muczne. Tu zobaczyliśmy Żubry. Jeden z nich wyszedł nam na powitanie.

Następnie pojechaliśmy do tutejszego kościoła który powstał z inicjatywy lokalnych mieszkańców. Kościół jest piękny, wykonany z drewna i zdobyczy myśliwskich(np. poroża jeleni). Modliliśmy się Litanią do Serca Jezusa a oglądaliśmy świątynię.

Potem wróciliśmy do ośrodka by zjeść obiad. Tu dostaliśmy propozycję. Jeśli pomożemy w wyrównaniu żwirem terenu wokół budowy to nocleg będziemy mieli za darmo. Podjęliśmy tę pracę.

Następnie uczestniczyliśmy w Mszy Świętej i nabożeństwie czerwcowym.

Potem mieliśmy mieć ognisko lecz inna grupa zajęła palenisko więc chłopaki zajęli się piłką….

Tak zakończył się pierwszy dzień naszej podróży.

We wtorek, 20 czerwca, z rana zjedliśmy śniadanie, spakowaliśmy się i pojechaliśmy w stronę Soliny. W miejscowości Myczków graliśmy w paintball.

Później spędziliśmy ponad dwie godziny na zalewie Solińskim. Był rejs po zalewie i pływanie rowerkami wodnymi.

I chwilę spędziliśmy na plaży…..

Kolejnym punktem postoju był ośrodek Caritas Diecezji Rzeszowskiej w Myczkowcach.

Zatrzymaliśmy się także nad rzeką po czym wyruszyliśmy w stronę Krosna. Po drodze zatrzymaliśmy się w Sanoku na posiłek i lody w Mc Donald. Więcej zdjęć w galerii.